Etarget logo

PPC Reklama na Googli, Facebooku, Skliku, Etargete

Vyhľadávače sú pre väčšinu webových stránok primárnym zdrojom návštevnosti. Návštevník webu, ktorý prišiel z vyhľadávača, je navyše v procese hľadania produktu, kedy ho informácie na dosiahnutej webstránke dokážu významne ovplyvniť.

PPC (Pay Per Click) systémy čiže reklamné systémy, kde sa platí za preklik (Google AdWords, ETARGET, Sklik...) spravidla zabezpečujú zobrazovanie textového reklamného odkazu zákazníka na stránke výsledkov vyhľadávania, ak hľadajúci použil niektoré z inzerentom definovaných kľúčových slov.

Ďalšou formou PPC propagácie je zobrazenie reklamy v tzv. display či kontextovej sieti - teda stránkach webov, ktoré ponúkajú obsah súvisiacich s inzerentom definovanými kľúčovými slovami (a ktoré sú v sieti reklamného systému). PPC display reklama nemusí byť len textová, ale môže mať aj formu štandardného grafického banera.

Cena za zobrazovanie odkazov je väčšinou určovaná aukciou v systéme a závisí od viacerých faktorov.

Medzi hlavné výhody PPC reklamy patrí:

  • presné cielenie na vybrané kľúčové slová, t.j. vysoká efektivita
  • platba za klik (t.j. za návštevníka stránky)
  • možnosť rýchleho nasadenia
  • presná kontrola a flexibilita rozpočtu

Reklamné systémy poskytujú nástroje, aby si inzerent mohol kampane vytvárať a spravovať priamo. Existuje však viacero dôvodov, prečo individuálne spravovanie kampaní nie je väčšinou lacnejšia a efektívnejšia voľba.

Tu sú niektoré z dôvodov, prečo by ste mali kampane zveriť do rúk odborníkov:

  • Reklamné systémy poskytujú obrovské množstvo funkcií a ich uspokojivé zvládnutie vyžaduje rozsiahle štúdium a prax
  • Funkcie PPC systémov sú takmer na mesačnej báze aktualizované, t.j. pribúdajú novinky, ktoré treba pri správe kampaní zohľadniť
  • Kampane fungujú v premenlivom prostredí a aj keď prevádzkovatelia PPC systémov ponúkajú automatizované mechanizmy správy, z našich skúseností vyplýva, že na to aby kampaň optimálne fungovala, je potrebné sa jej kontinuálne venovať

Naša spoločnosť spravuje PPC kampane už 7 rokov a patrí medzi tucet slovenských spoločností certifikovaných Googlom. V súčasnosti má 3 kmeňových pracovníkov s certifikáciou Google adwords proffesional.

V rámci PPC systémov pre zákazníkov efektívne zabezpečujeme v 5 jazykoch:

  • Analýzu kľúčových slov
  • Vytvorenie účtov v reklamných sieťach Google AdWords, ETARGET, Sklik
  • Vytvorenie kampaní (kľúčové slová, texty, cieľové stránky)
  • Monitorovanie a ladenie kampaní
  • Prepojenie na analytický systém webstránky zákazníka
V čom vám vieme pomôcť?
Real Time Web Analytics